Az első asztal

Az alaplemez 8mm-es OSB-ből készült,  ami kb. 50cm-ként (ahogy a hosszúság kiadta) merevítve lett 50x50mm-es lécekkel. Ezek után az egész lap kapott egy külső merevítő borítást, ami 25x100mm-es gyalult deszkából készült.

2017.03.27.

Elkészült az asztallap, felvittük az emeletre, és bepróbáltuk a helyére.

Másnap a rögzítés is megtörtént.

2017.04.04.

Parafacsíkok szabása (4mm vastag), a leendő ágyazat alapjául a sínek alá.

2017.04.08.

A parafa és a vágányzat közvetlen környezete szürkére festve.

Megérkezett a munkafelügyelő is…

2017.04.10.

„Peron próba”

Készül az ágyazat is…

Felhasznált anyagok:

    • NOCH 9374 Sínkavics, szürke (250 g)
    • PATTEX PALMA FA EXPRESSZ FARAGASZTÓ 750G
    • Víz
    • Néhány csepp mosogatószer
  •  

2017.04.16.

Vasúti átjáró

2017.04.18.

Az első utasok az állomáson…

2017.04.21.

Váltóvezérlő bekötése:

  • DigiSwitch-8 eszközdekóder
  • LAN kábel

2017.04.26.

Készül az alagút

2017.04.25.

Az alagút kezdi felvenni végleges kinézetét

2017.05.31.

Világítás szerelés…

2017.06.11.

Egyre több minden a helyére kerül…

2017.06.18.

Elkészült az első saját fám is…

2017.07.07.

Lassan lehet fürdeni, vagy horgászni is…

2017.07.09.

Néha azért az állomásra is ki kell menni ötleteket meríteni…

2017.07.10.

Új szerzemény az állomáson

2017.07.15.

Benépesedett a peron…

2018.08.17.

A játék öröme… 🙂

 

2019.02.15.

A jelzők is a helyükre kerültek…

2019.03.15.

Nincs kiállítás „vásárfia” nélkül…

2019.04.19.

Elkészültek a padok is a szökőkút köré a „főtérre”…

2019.08.15.

Épülő felsővezeték.

2019.11.30.

2019.12.04.

Új szerzemény…

Fuggerth M41 2188